sobota, 2 grudnia 2006

Gry komputerowe

Hah, kochany CatScan, dzięki któremu mogę skanować kategorię Gier komptuerowych. Bądź błogosławiony twórco CatScana za stworzenie tak przydatnego narzędzia. :) Tyle tytułem wstępu...

Ostatnio spowodowałem dość duży ruch w Portalu Gier komputerowych. Dodałem plan wydawniczy, targi, usunąłem śmieci i zrobiłem z tej strony centrum Wikiprojektu Gier komputerowych. Ponadto widoczne jest zwiększenie jakości pisanych artykułów o grach. Ostatnio Artykułem na medal został opis gry Icy Tower. Teraz do tego tytułu startuje Beyond Good & Evil. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwy. Moim marzeniem właśnie było stworzenie artykułu o grze komputerowej, który zostanie uznany Artykułem na medal. Oczywiście nie spocznę na laurach, bo mam dość dużo do zrobienia na swojej liście ToDo. Poza tym nie jest tak różowo z głosowaniem na BG&E. Już jest jeden przeciw. Ehh... Trzeba się wziąść za gry na wiki... Wanna help?

Brak komentarzy: