niedziela, 7 maja 2006

Kategoryzacja i userboksy

Dzisiaj na IRCu A_Bach przedstawił mi pomysł na zamianę nazwy kategorii Rozwój gier komputerowych na Tworzenie gier komputerowych. W tym momencie przypomniałem sobie, że na angielskiej Wikipedii znajduje się bardzo rozbudowane drzewo kategorii gier komputerowych i, co najważniejsze, w miarę logicznie poukładane. Powinienem zająć się rozbudową tych kategorii tak, by jakoś wyglądały i by można było się w nich poruszać. Przydałby się jakiś chętny do pomocy i/lub poparcia... No, to tyle, jeśli chodzi o kategoryzację... ;)

Userboksy... Taa, temat-rzeka. Jedni są za, inni przeciw. Ja osobiście jestem za, jeżeli nie bedą tworzone niektóre bezsensowne userboksy. Nie chodzi mi o takie, które są wyrazem poczucia humoru, tylko o takie, które nie prezentują żadnych umiejętności jego twórcy, nie są zrobione poprzez umieszczenie na stronie użytkownika szablonu {{User}}, a umieszczanie są w osobnych szablonach. Ja swoje userboksy grupuję, po to, aby możliwe było linkowanie do nich z innych stron użytkowników. Nie robię tego w przestrzeni nazw Szablon:, bo wiem, że taki userbox, gdybym go nie stworzył dla swojej strony, nigdy by nie powstał.


stub To jest tylko zalążek notki. Jeśli możesz, daj znać autorowi, jak go poprawić.

Brak komentarzy: