sobota, 14 lipca 2007

Więc chodź, pomaluj mi Wikipedię

Jak wszyscy wiemy, tylko prawdziwy Monobook.css daje radę jako skórka dla Wikipedii. Reszta systemowych designów jest do bani, a te wymyślone przez użytkowników też mi się nie spodobały, dlatego postanowiłem zrobić coś, co nie będzie odbiegało od wyglądu standardowego Monobooka.css, a dodawałoby Wikipedii trochę kolorów. A oto i jest. Jeśli ktoś chciałby trochę kodu (mam go więcej, ukryłem zbędne dla mnie elementy jak ramki po lewej, footer, sitenotice i inne), to tu jest wszystko, co odpowiada za to, co widzicie/widzieliście:


#pt-sandbox, .stub { display: none; }
#bodyContent a:visited { color: green; }
#ca-edit a {
border-top: 1px solid #aaa;
font-weight: normal;
background-color: pink;
}
#ca-talk a { background-color: #d0f0c0; }
#ca-history a { background-color: #f5deb3; }
#ca-protect a, #ca-unprotect a, #ca-viewsource a { background-color: #f0f8ff; }
#ca-delete a { background-color: #e0e0e0; }
#ca-move a { background-color: #ffe4e1; }
#ca-watch a, #ca-unwatch a { background-color: #fffacd; }
#catlinks { background-color: #f3fff3;
border-top: 2px dotted #339966;
border-bottom: none;
border-left: none;
border-right: none;
padding-left: 10px;
color: #3300cc;
margin-bottom: -1em; }
#catlinks a { color: #3300cc; }

Plus dodatkowo jeszcze zmiana kolorów linków zewnętrznych, pochylenie tytułów sekcji i wywalenie tego irytującego linku do edycji sekcji nagłówkowej strony [tak, można CSSem], jak ktoś chce:

a.external { color: #cc0066; }
.mw-headline { font-style: italic; }
div.editsection { display: none; }

Wszystko wystarczy wrzucić do swojego własnego Monobooka.css, odświeżyć cache swojej przeglądarki i powinno działać, jak należy. Aha, disclaimer: powyższe jest na PD, róbcie z tym, co chcecie :)

Brak komentarzy: